maandag 24 oktober 2011

Baby pakje slinger/ Baby onesie garland




Bij ons in de straat is er een baby geboren. Het is een jongetje geworden. Ik had nog wel een kaart lezen, maar kwam gister ineens iets heel leuks tegen op internet. Het was een slinger met baby pakjes. Je kunt deze slinger bekijken op de blog van Melissa frances. Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb een slinger voor een jongen gemaakt. Ik heb het babypakje gebruikt, dat standaard in het programma SCAL staat. Maar voor het gemak heb ik er voor jullie een file van gemaakt. Je kunt het hier downloaden (SCAL 2.0). Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Heb je er iets mee gemaakt, dan zou ik het leuk vinden om het resultaat te zien. Reageer gewoon op dit bericht met een link naar je blog. Heb je geen blog, dan kun je me altijd mailen op nancy100nl@yahoo.com.

A baby is born in my street. It's a boy. I did have a card lying around, but yesterday I came across something nice. It was a baby onesie garland. You can see this garland on Melissa Frances's blog.  I took out my stuff and  worked on it right away. I made a baby boy garland. I used an image that is already in the SCAL program. To make it easy for you I made a file. You can download it here (SCAL 2.0). I hope you like it. If you have made something with it I would love to see it. If you have a blog, just leave me a command and place a link to your blog. If you don't have a blog, you can always mail me at nancy100nl@yahoo.com.

3 opmerkingen:

hm zei

ontzettend lief. Daar zul je de moeder een groot plezier mee doen!

Louise zei

Wat een leuk idee, dank je wel voor de file.

gr.Louise

Tere zei

So precious !