woensdag 25 maart 2009

Happy birthday kroon kaart/ Happy birthday crown card



Hier nog een creatie gemaakt met SCAL en de cricut. Ik heb dit ontwerp gemaakt in een fotobewerkingsprogramma, namelijk MS digital image. Je kunt natuurlijk ook andere programma's gebruiken. Gebruik gewoon een aantal vormen, die al in het programma zitten en combineer het met vormen, die je al hebt. Ik heb de kaart voor mijn zoon Kelvin gemaakt, die morgen 9 jaar wordt. Klik op het voorbeeld en download de files.

Another creation using SCAL and the cricut. I've designed this using my photo editing program MS digital image. Of course you can use any kind of photo editing program. Just play around whit shapes that are in the program and shapes you've got on your computer. I made this card for my son Kelvin, who turns 9 tomorrow. Click on the example to download the files.

3 opmerkingen:

cal8007 zei

Thank you for sharing your files. I've donwloaded the ones previous to this, but I wanted to take the time to thank you for all your hard work.

Carmen

Ilse hobbelen zei

Hoi , wat een leuke creaties maak je, en nu is het wel makkelijk om jou creatie over te nemen, maar ik moet natuurlijk ook zelf aan de gang. Ik hoopte eigenlijk of je me op weg kan helpen.
ik heb de cricut en een cardridge. Ik heb dus de scal nog nodig ik weet niet of ik dan de design studio ook nodig heb van cricut?,inkscape heb ik ook. maar verder ben ik nog niet.welke programma's kan ik nog meer gebruiken en waar kan ik goede afbeeldingen vinden? sorry wat een vragen allemaal he?

maar in ieder geval geeft je site mij een hoop inspiratie.

groetjes ilse

Anoniem zei

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Cricut Freebies Search List, under the Wedding, Birthday/Party Theme(s), Mardi Gras/Carnaval Theme post on May. 25, 2009. Thanks again.