woensdag 25 maart 2009

Baby pakje meisje en jongen/ bayb clothes girl & boy




Nog twee leuke kaarten om eens uit te proberen met Sure Cuts a lot. Klik weer op het voorbeeld en je kunt een file downloaden. Compleet met voorbeeld. Ik heb deze file 2x gesneden. 1x met cardstock en 1x met dessinpapier (tweezijdig bedrukt). Verder heb je weinig tijd en weinig materiaal nodig om er iets leuks van te maken. Oh ja, voor de overige apparaten heb ik ook een DXF file toegevoegd.

Two more nice cards to try using Sure Cuts a lot. Again click on the example, to get the files including the example. I've cut the file twice using cardstock and dessinpaper (double sided). You don't need a lot of time and material to make this a nice card. I also have added a DXF file for machines like craft robo.

10 opmerkingen:

Unknown zei

these are adorable! thank you for sharing
Renee

Tina Johnston zei

These are lovely...thanks so much for sharing!
Tina Hamilton
USA

Marianne zei

Deze kaarten vind ik toch zo leuk!
Bedankt voor de patronen.

Groetjes van Marianne

Anoniem zei

that is the cutest think I've seen all day! thanks for the file! May I add you to my blogroll?

Tineke zei

Wat een leuke kaarten zijn dit! Ik vind het zowiezo leuk om af en toe een kaarten met een andere vorm te maken.Deze zijn wel erg inspirerend.

nancy100nl zei

To the frugalcrafter: yes of course you can. I have added your blog to, because I like your work too, so I hope you don't mind.

Bedankt voor de complimenten en allemaal veel plezier ermee. Ik heb nog veel meer plannen, dus goed opletten.

Groetjes Nancy

Unknown zei

Both are adorable. Thank you for sharing.

Anoniem zei

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Cricut Freebies Search List, under the Boy/Prince, Girl/Princess, Babies, Children, Character(s) Theme post on May. 25, 2009. Thanks again.

m@deliefjuh zei

geweldig zeg! waar haal jij die bestanden allemaal vandaan. vind je blog echt super! ik ben pas net begonnen met cal. maar vind het wel gewelidg leuk!

Meg zei

Hoi Nancy, ik heb nog meer gedownload. Wat een mooie dingen maak jij. Die babyschoentjes en pakjes zijn zooooo cute...