donderdag 10 november 2011

Tri fold shutter kaart 2/ Tri fold shutter card 2



Printscreen folding card 2
Aan de titel van het vorige bericht was al te zien, dat het niet bij 1 vouwkaart gebleven is. Hier is al het tweede patroon en ik denk dat er nog wel meer zullen volgen. Op deze ben ik heel trots, omdat hij niet van internet is, maar ik heb hem zelf bedacht. Beetje toveren met vierkantjes en bij deze het resultaat. Geen zin om deze met de hand te doen? Nou, dat komt mooi uit. Ik ook niet. Dus heb ik er weer een file voor de cricut van gemaakt en een printscreen voor de mensen die geen cricut hebben. Hier kun je de file downloaden (SCAL 2.0).

You could see that it wasn't going to be only this trifold card. I named it tri shutter card 1. Here is number two. I am proud of it, because I didn't find this one on the internet, but designed it myself. Just a bit of magic with squares. Don't feel like cutting this one by hand? Well of course I created a file for the cricut and I made a printscreen so people without a cricut can make the card too. You can download the file here (SCAL 2.0)

8 opmerkingen:

José zei

Ik vind 'm geweldig Nancy. Ik zal het van de printversie doen, want ik heb wel een Cricut, maar weet niet hoe dat werkt met die scal programma's. Bedankt voor het delen.
Groetjes José

Tammy E. zei

What a sweet card. So pretty!

Grannymama zei

thank you for sharing. Love the card.

Debbie zei

Very sweet card, Nancy. Love your paper choice. Cards take me a long time to finish as it is ;- ) Thanks for the file!

Anoniem zei

De kaart is in het echt nog veel mooier.

The card is mutsh nicer in real life. Love Connie

Deloris zei

Great cards! Thanks for sharing the scal file!

hm zei

blij om weer al nieuwe ontwerpen op je blog te zien! en ik ga ze zeker gebruiken. Ik ben nog maar sinds een maand of twee bezig met dit soort kaarten en ik vind ze geweldig. Ik was al hard op zoek naar nieuwe variaties, dus dit kon niet beter. Hoop dat er nog meer volgen :-)

gr Heleen

nancy100nl zei

Hoi Heleen,
Ik heb al een volgend ontwerp klaar hoor. Nu nog tijd om hem erop te zetten. Je hebt die eronder toch ook gezien?

Groetjes Nancy